لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

به بهانه دومین سال راه‌اندازی «لذت وبلاگ نویسی» :چگونه وبلاگ نویسی زندگی من را تغییر داد؟

امروز دقیقا دو سال از اولین روزی که «لذت وبلاگ نویسی» را راه‌اندازی کردم می‌گذرد ، تصمیم گرفتم تا پستی را به این مناسبت بنویسم اما در این پست نمی‌خواهم  درباره اینکه چه چیزهای در این دو سال یاد گرفته‌ام برای شما بنویسم و حتی نمی‌خواهم شما را تشویق کنم تا حتما لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید.بر عکس می‌خواهم درباره پرسشی که هنوز بعد از گذشت دو سال برای من تازه و انگیزه بخش است ،مطالبی را با شما خوانندگان «لذت وبلاگ نویسی» به اشتراک بگذارم.


در ادامه با لذت وبلاگ نویسی همراه باشید

 

 

وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟


«وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟» این عنوان سخنرانی مسعود فاطمی مدیر و موسس وبلاگ یک ادمین در روشن شوی مشهد در آذر ماه سال ۱۳۹۲ بود .


دو سال است که از آن ماجرا می‌گذرد و درسته که هیچ گاه نتوانستم از محتوا و جزییات سخنرانی مسعود فاطمی در روشن شوی مشهد با عنوان «وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟» اطلاع پیدا کنم اما همواره کنجکاو بودم تا بدانم وبلاگ نویسی چه تاثیرات خوبی می‌تواند در رشد زندگی شخصی و حرفه‌ای یک وبلاگ نویس داشته باشد؟ 


Hosted on Persiangig.com


من در این مدت بارها شاهد بوده‌ام که چگونه وبلاگ نویسی توانسته است بر زندگی وبلاگ نویسان تاثیرگذار باشد.از جمله می‌توانم به دکتر علیرضا مجیدی مدیر وبلاگ یک پزشک اشاره کنم که به دلیل شوق و علاقه فراوان به وبلاگ نویسی تصمیم گرفت حرفه پزشکی را کنار بگذارد و به صورت تمام وقت به وبلاگ نویسی بپردازد.


همینطور می‌توانم به مهندس علیرضا جلیلی مدیر وبلاگ پراب اشاره کنم که بالاخره با ترجمه و انتشار کتاب وبلاگ نویسی حرفه‌ای توانست کسب درآمد از وبلاگ نویسی در ایران را با گام‌های عملی کلید بزند.


و می‌توانم به محمد جواد محبی مدیر وبلاگ «یک ریال» اشاره کنم که با نوشته‌هایی در مورد پول و زندگی شروع کرد و این روزها باشگاه یک ریال را راه‌اندازی کرده است.


در همه این موارد وبلاگ نویسی  توانسته بود کمک کند تا وبلاگ نویسان راه موفقیت خودشان در زندگی را پیدا کننده‌اند .اما الان سوال این است که آیا وبلاگ نویسی می‌تواند کمک کند تا هر کسی زندگی خود را تغییر دهد؟


نوبت شماست


واقعا نمی‌دانم شاید وبلاگ نویسی زندگی شما را هم تغییر داده باشد ، از این رو می‌خواهم از همه دوستان دعوت کنم که به ما بگویند که وبلاگ نویسی چه تغییرات مثبت یا منفی‌ای را در زندگی آنها ایجاد کرده است؟مثل همیشه می‌توانید خیلی کوتاه در بخش نظرات به این سوال پاسخ بدهید و یا حتی می‌توانید با نوشتن پستی در وبلاگتان در این بحث شرکت کنید.


پی‌نوشت: من پیش از این از مسعود فاطمی خواستم تا فایل صوتی مربوط به سخنرانی خودشان در روشن شوی مشهد را برای انتشار در لذت وبلاگ نویسی در اختیار من قرار دهند اما ایشان اعلام کردند که متاسفانه فایل صوتی آن سخنرانی  را  ندارند.


نظرات 2 + ارسال نظر
جواد افشاری جمعه 6 آذر 1394 ساعت 16:15 http://elmebargh.blog.ir/

سلام منم تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم
خیلی احساس خوبی به آدم دست میده;احساس مفید بودن
من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم مطالب خوبی در مورد وبلاگ نویسی نوشته اید.
موفق باشید

از اینکه به جمع خوانندگان لذت وبلاگ نویسی پیوسته‌اید بسیار خوشحالم امیدوارم همچنان با ما همراه باشید.

مترسنج چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 15:59 http://www.dar300metri.blogsky.com/

اثر داره ...
دست کم برای خود آدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد