لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

بازی وبلاگی: کوله پشتی ۹۴



Hosted on Persiangig.com


«پایان سال زمان خوبی است برای مرور تجربیات گذشته و برنامه‌ریزی آینده. هدف از این بازی این است که بیشتر به موقعیت فعلی خود آگاه شویم و قدم‌های آینده را مستحکم‌تر برداریم. انتشار تجربیات خود کمک می‌کند تا انرژی جمعی شکل بگیرد و علاوه بر این‌که به سوالات خود پاسخ می‌دهیم دیگران را نیز ترغیب کنیم که به این سوالات پاسخ دهند و به موقعیت خود در زندگی بیشتر فکر کنند.»


وقتی به این فکر می‌کردم تا این پست را چگونه شروع کنم به این نتیجه رسیدم تا آن را با نقل قول از امیر مهرانی شروع کنم چرا که ایشان هم پیشنهاد دهنده «بازی وبلاگی کوله پشتی۹۴» هستند و هم اینکه به نظر من گفته‌های ایشان در معرفی این بازی وبلاگی، بهترین تعریف و توصیف از این بازی است.


اما بهتر است وقت شما را زیاد نگیرم و هر چه سریعتر بپردازیم به «کوله‌پشتی۹۴» من 

ادامه مطلب ...

مزایای بی‌نظیر وبلاگ نویسی حرفه‌ای برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد

دانشگاه جایی است که شما یاد می‌گیرید تا کم کم روی پای خودتان بایستید، با این حال گذر از سالهای تحصیل در دانشگاه گاهی می‌تواند بسیار سخت و پر از رنج باشد، پروژه‌هایی که باید انجام بدهید،قبض‌هایی که باید بپردازید و از همه مهمتر باید تلاش کنید تا سخت درس بخوانید و کار کنید تا برای شغلی که در آینده انتخاب خواهید کرد یک کارشناس ماهر شوید.


این روزها وبلاگ نویسی حرفه‌ای چیزی بین یک سرگرمی و یک کسب وکار با متوسط درآمدی رو به رشد هست، درست مانند این است که در کنار انجام یک بازی بسیار سرگرم گننده و هیجان انگیز بتوانید سود خوبی هم به جیب بزنید.


اگر دانشجو هستید و خصوصیاتی که در ابتدای پست گفتم شامل شما می‌شود، باید بگویم که شانس در خانه شما را زده است ،چون در این پست یاد می‌گیرید که چرا به وبلاگ نویسی نیاز دارید و چگونه می‌توانید اوقات بیکاری خودتان را اهرمی برای شکل دادن به آینده بهتر برای خودتان قرار دهید.

  ادامه مطلب ...

بازاریابی محتوا یا چگونه مخاطبانی جذب کنید که به کسب و کار شما رونق دهند؟

بازاریابی محتوا یعنی تولید و به اشتراک گذاری محتوای رایگان و ارزشمند برای جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان موقت و سپس تبدیل مشتریان موقت به خریداران دایمی.


اما در این میان نوع محتوایی که شما به اشتراک می‌گذارید ارتباط نزدیکی با آنچه که می‌فروشید دارد.به عبارت دیگر ،شما با وبلاگ نویسی به مردم آموزش می‌دهید ،بنابراین آنها شما را می‌شناسند ،دوست دارند و برای تجارت کردن  با شما اعتماد کافی دارند.



اگر شما نسبت به بازاریابی آنلاین برای کسب و کارتان علاقه‌مند هستید هرگز نمی‌توانید از شنیدن درباره بازاریابی محتوا فرار کنید چرا که هر جا که نظر کنید ،جلوه‌ای از بازاریابی محتوا وجود خواهد داشت.


برای مثال:

 

ادامه مطلب ...

۲۵ موضوع وبلاگ نویسی که امیدوارم درباره آنها بنویسید

بسیاری از افراد اغلب از من می‌پرسند که درباره چه چیزی بنویسیم؟ به نظرم رسید که پیشنهاد چند موضوع می‌تواند کمک کند تا پست بعدی وبلاگتان را با دردسر کمتری بنویسید.


بنابراین پیشنهاد می‌کنم تا یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید و آن را دستمایه‌ای برای نوشتن پست بعدی وبلاگ خودتان قرار دهید. 

ادامه مطلب ...