لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی در هفته‌ای که گذشت: بابا لنگ دراز و خواننده‌ای که همیشه وبلاگ شما را می‌خواند

می‌دانم که هفته قبل کم کار بوده‌ام اما اجازه بدهید دلیل این کم کاری‌ام را برایتان شرح دهم.برای همین باید درباره یکی از عادت‌هایم برایتان بگویم.من به کتاب خواندن علاقه فراوانی دارم و اگر هر چند وقت یک بار ،یک کتاب خوب نخوانم نمی‌توانم بر روی کارهای دیگرم از جمله وبلاگ نویسی تمرکز کافی داشته باشم.


هفته‌ای که گذشت بیشتر وقت فراغت خودم را بیشتر به خواندن کتاب اختصاص دادم و توانستم خواندن یکی دو کتاب خوب را شروع کنم البته یکی از کتاب‌هایی که چند فصل از آن را خواندم رمان بابا لنگ دراز نوشته جین وبستر بود که خواندن آن باعث شد تا یاد یک تکنیک در وبلاگ نویسی بیفتم و بهانه‌ای شد تا این پست را بنویسم.

  ادامه مطلب ...

روایتی از والتر ایساکسون که می‌تواند در انتخاب نام دامنه منحصربفرد برای وبلاگ شما الهام بخش باشد

وقتی نوبت به ثبت دامنه برای وبلاگ می‌رسد، همه ما می‌خواهیم یک دامنه خاص و منحصربفرد داشته باشیم اما با اینکه ساعتهای زیادی برای این کار وقت می‌گذاریم ،نگاهی به دامنه‌های موجود نشان می‌دهد که ما کمتر در این زمینه موفق بوده‌ایم و بیشتر به سمت تقلید و کپی‌کاری از دیگران رفته‌ایم.بنابراین با دانستن این مساله، در ادامه این مطلب می‌خواهیم ببینیم که واقعا چگونه می‌توانیم یک نام دامنه منحصربفرد برای وبلاگمان انتخاب کنیم؟



پس در ادامه با لذت وبلاگ نویسی همراه باشید

 

ادامه مطلب ...

لذت وبلاگ نویسی در هفته‌ای که گذشت: وقتی نیاز به تنوع و صداهای خوب و متفاوت احساس می‌شود

جمعه‌ها به خاطر وقت آزادی که دارم می‌توانم به وبلاگ‌های دیگر هم سر بزنم و اخبار و رویدادهای آنها را رصد کنم، علاوه بر آن می‌توانم با نگاهی دوباره به پستهایی که در هفته قبل نوشته‌ام  ،آنها را از زاوایای دیگری مورد نقد و پردازش قرار دهم و در پایان ماحصل این کند و کاو چند ساعته چیزی است که شما هر هفته جمعه‌ها در لذت وبلاگ نویسی می‌خوانید.


بنابراین دعوت می‌کنم این هفته هم با لذت وبلاگ نویسی همراه باشید

  

ادامه مطلب ...

علیرضا مجیدی از چه نوع کامنت‌هایی در وبلاگ یک پزشک، خوشحال می‌شود؟

با وجود اینکه وبلاگ یک پزشک همیشه کامنت‌های زیادی از طرف خوانندگانش دریافت می‌کند اما به نظر می‌رسد برای تمام خوانندگان این سوال پیش آمده بود که چرا دکتر مجیدی کمتر به کامنت‌ها جواب می‌دهند؟ این برای خود من هم سوال شده بود و حتی فکر می‌کردم به این دلیل است که ایشان علاقه‌ای به این کار ندارند و یا اینکه برای پاسخ دادن به نظرات خوانندگان با کمبود وقت روبرو هستند.من واقعا دوست داشتم نظر دکتر مجیدی را در این باره بدانم.

 

ادامه مطلب ...

ایده‌ای برای شما که هنوز نام دامنه دلخواهتان را پیدا نکرده‌اید

با نگاهی به اسامی دامنه‌های ایرانی می‌فهمیم که وقتی نوبت به انتخاب نام دامنه برای وبلاگ جدیدمان می‌رسد به نظر می‌رسد که بیشتر ما وبلاگ نویسان ایرانی آگاهی‌های خیلی کمی در این باره داریم و در بیشتر اوقات نهایت خلاقیت ما تقلید از یک نام وبلاگ معروف دیگر است.راستش من آدم سخت گیری نیستم اما از ر‌وند انتخاب اسامی دامنه وبلاگ‌های ایرانی زیاد راضی نیستم.


اگر هنگام انتخاب نام دامنه وبلاگ خودتان، جستجویی در گوگل انجام داده باشید، شاید گزاره‌هایی شبیه به گزاره‌های زیر را دیده باشید

 

ادامه مطلب ...