لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش پنجم )

تاکنون چهار مجموعه از سری پست‌های « صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پر‌محتوا » را در «لذت وبلاگ نویسی» خوانده‌اید.مطالعه این مجموعه پست‌ها باعث خواهند شد تا ایده‌های بیشتری را برای نوشتن پست‌هایی جذاب و خواندنی داشته باشید و همچنین به انتشار پست‌هایتان در فاصله‌های زمانی کوتاه کمک بسیاری خواهد کرد که این به نوبه خود آمار بازدید و ترافیک ورودی وبلاگتان را افزایش خواهد داد.پس دعوت می‌کنم تا بخش پنجم از این سری پست‌ها را نیز در ادامه بخوانید.

 

ادامه مطلب ...

محتوای وبلاگ خودتان را با این چهار تاکتیک برای شبکه‌های اجتماعی بهینه‌سازی کنید

وقتی شما یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه کسی لینک مربوط به پست اخیر وبلاگتان را ریتوییت و یا لایک کرده است،چه احساسی پیدا می‌کنید؟ آیا هیجان زده می‌شوید.لبخند می‌زنید و یا اینکه بلافاصله آن را به ا‌ولین فردی که در نزدیکتان قرار دارد اطلاع می‌دهید؟چون کسی محتوای شما را به اشتراک گذاشته است.

اگر هر بار که کسی محتوای وبلاگ شما را به اشتراک می‌گذارد به علامت شادی بالا و پایین می‌پرید و یا مثل این است که انگار دنیا را به شما داده‌ند همین الان آن را کنار بگذارید.چون امروز شما یاد خواهید گرفت که چگونه پست‌های وبلاگتان را برای شبکه‌های اجتماعی بهینه‌سازی کنید.و هر زمان که زنگ مربوط به نوتیفیکیشن به صدا در می‌آید دیگر لازم نیست انرژی خود را برای ابراز هیجان و شادمانی هدر بدهید.

 

ادامه مطلب ...

فوت کوزه‌گری در وبلاگ نویسی حرفه‌ای

افرادی که در یک رشته به طور حرفه‌ای فعالیت دارند به نکات ساده و موثری پایبند هستند که آنان را از افراد غیر حرفه‌ای متمایز می‌کند.درباره وبلاگ نویسی حرفه‌ای هم همینطور است.وقتی به بعضی از نوشته‌های آقای دارن رز  در وبلاگ پروبلاگر نگاه می‌کردم به جمله‌ای از ایشان  برخوردم که تاکید خاصی روی آن داشتند.آن جمله بسیار ساده بود اما اگر به آن عمل کنید می‌تواند تفاوت بسیار بزرگی را برای شما به ارمغان آورد و سطح وبلاگ نویسی شما را ارتقا دهد.اما فکر می‌کنید آن جمله چه بود؟

  ادامه مطلب ...