لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

کوله پشتی‌ای برای سال جدید

پروژه کوله پشتی چند سالی است توسط آقای امیر مهرانی پایه گذاری شده است و با استقبال خوبی هم روبرو شده است هر سال که به آخرهای اسفندماه می‌رسیم منتظریم که دوباره امیر مهرانی در وبلاگش همه ما را به نوشتن پستی با عنوان «کوله پشتی» برای سال جدید دعوت کند.


اگر شما برای اولین بار است که درباره ماجرای «کوله پشتی» می‌شنوید می‌توانید در اینجا همه چیز را درباره آن بخوانید.


 راستش طرح «کوله پشتی» و وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی» در یک چیز مشترک هستند ، هر دوی آن‌ها می‌خواهند خوانندگان را تشویق کنند که درباره تجربه‌های ارزشمند خودشان در وبلاگ یا صفحه مربوط به خودشان در یکی از شبکه اجتماعی بنویسند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.


این همان هدفی است که من در لذت وبلاگ نویسی دنبال می‌کنم و همواره در طول این یکی دو سال گذشته سعی کرده‌ام که از طریق نوشتن در این وبلاگ شما را تشویق کنم تا کمی از حباب شخصی خودتان بیرون بیایید و چند خطی را درباره کار و بارتان با زبان ساده بنویسید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. 


در این مدت به شیوه‌های گوناگون همواره سعی کرده‌ام بگویم درباره رویاها، شکست‌ها و پیروزی‌هایتان در وبلاگ کوچکتان بنویسید و تجربیات مختلف خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.


اکنون بار دیگر همزمان با فرا رسیدن سال جدید امیر مهرانی دوباره از من و شما خوانندگان و دوستان لذت وبلاگ نویسی دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین کوله پشتی ۹۵ درباره تجربیات ارزشمندی بنویسیم که در سال ۹۴ داشتیم و از ما خواسته تا درسهایی که از آن‌ها آموخته‌ایم را با دیگران هم به اشتراک بگذاریم.


اما من هم امسال دوباره می‌خواهم کوله پشتی بنویسم، پس در ادامه با لذت وبلاگ نویسی همراه باشید

 

ادامه مطلب ...