لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

ده نکته ضروری که باید برای انجام یک مصاحبه خواندنی رعایت کنید

خواندن، شنیدن یا دیدن یک مصاحبه با یک فرد موفق چیزی است که بیشتر مردم از آن لذت می‌برند.علاوه بر آن انجام یک مصاحبه و انتشار آن می‌تواند ترافیک ورودی وبلاگتان را افزایش دهد و نام وبلاگ شما را سر زبانها بیاندازد.اما برای انجام یک مصاحبه با کیفیت لازم است تا چند نکته ساده را رعایت کنید.


در ادامه ده نکته را در ارتباط با انجام یک مصاحبه خواندنی بیان می‌کنم.

 

ادامه مطلب ...

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش نهم )

اگر بخواهید وبلاگی بنویسید که مطالب آن خوانده شود و بارها و بارها توسط خوانندگان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و ترافیک ورودی به وبلاگتان را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهد، قبل از هر چیز به یک ایده عملی برای نوشتن یک پست احتیاج دارید.

با این مقدمه دعوت می‌کنم در ادامه این پست با بخش نهم از سری پستهای «صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا» با من همراه باشید.
 
ادامه مطلب ...

هفت نکته ساده برای اینکه سریع‌تر وبلاگ بنویسیم

همه ما می‌دانیم که محتوا اهمیت بسیار زیادی در وبلاگ نویسی دارد.موفقیت در وبلاگ نویسی با کیفیت محتوایی که منتشر می‌کنیم، ارتباط مستقیم دارد.اما مشکل اینجاست که ما برای نوشتن یک پست پرمحتوا نیاز به صرف وقت داریم، این در حالی است که اغلب ما زمان کافی برای نوشتن نداریم.


در ادامه مطلب باهم مروری خواهیم داشت بر هفت نکته ساده که می‌تواند کمک کند تا در عرض بیست تا سی دقیقه یک پست بنویسیم.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای کامل وبلاگ نویسی زنده

وبلاگ نویسی زنده ، ارسال به روز رسانی‌های منظم در وبلاگتان برای پوشش اتفاقات یک رویداد ، همزمان با برگزاری‌ یک همایش یا رویداد مهم می‌باشد، اگر در همایش یا رویدادی که به حوزه کاری شما مرتبط است شرکت می‌کنید، ممکن است که بخواهید از وبلاگ نویسی زنده برای پوشش زنده و لحظه به لحظه آن رویداد استفاده کنید.


اگر به شکلی درست این کار را انجام بدهید می‌تواند یک منبع ارزشمند برای خوانندگانتان باشد.یعنی اگر وقت بگذارید و در تمام طول برگزاری رویداد متمرکز باشید و بتوانید اطلاعات ارزشمندی را برای خوانندگانتان فراهم کنید ممکنه در آینده افراد و شرکت‌ها از شما برای حضور در رویدادهای مهم و پوشش آن در وبلاگتان دعوت کنند که خود این موضوع می‌تواند سکوی پرتابی برای رسیدن به موفقیت در وبلاگ نویسی باشد.


اما اگر کارتان ضعیف باشد ممکنه پست‌های مربوط به وبلاگ نویسی زنده‌تان،از طرف خوانندگان صرفا یک پست پرکن تلقی بشه  و حتی ممکنه باعث ناراحتی خوانندگانتان بشه و اونها تصمیم بگیرن که عضویت خودشون در خبرنامه شما را لغو کنند.


پس قبل از اینکه وبلاگ نویسی زنده را تجربه کنید باید از اصول آن آگاه باشید.


از اطلاعاتی که در ادامه این پست خواهید خواند، استفاده کنید تا شما را برای انجام درست فرآیند وبلاگ نویسی زنده آماده بکنه.

 

ادامه مطلب ...

چگونه باید بنویسیم تا مطالب وبلاگمان خوانده شود؟

می‌دانم!خیلی هم خوب می‌دانم که شما همه تلاشتان را کرده‌اید.می‌دانم که شما وبلاگ خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه کرده‌اید و توانسته‌اید تا خوانندگانتان را ترغیب کنید تا مطالبتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.همینطور می‌دانم که افراد زیادی هم در خبرنامه ایمیلی شما ثبت نام کرده‌اند و آمار بازدید از وبلاگتان هم در وضعیت خوبی است.


اما باید بدانید اینکه افراد زیادی هر روز از وبلاگ شما بازدید می‌کنند، به این معنی نیست که آنها حتما مطالب شما را می‌خوانند.یک واقعیت تلخ درباره مطالب یک وبلاگ یا هر نوشته آنلاین دیگری این است که بیشتر خوانندگان در بیشتر اوقات نگاهی سرسری به نوشته شما می‌اندازند و خیلی زود وبلاگ شما را ترک می‌کنند.


اما شما چگونه می‌توانید خوانندگانتان را تشویق کنید تا آنچه را که نوشته‌اید،واقعا بخوانند؟

 

ادامه مطلب ...