لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

از یک وبلاگ موسیقی تا یک وبلاگ حقوقی

در پست قبل قرار بر این شد که تجارب تلخ و شیرین خودتان درباره وبلاگ نویسی را به زبانی ساده بنویسید و برای من بفرستید تا به نام خودتان در لذت وبلاگ نویسی منتشر کنم.دوست عزیزمان جناب آقای محمد عباسی فرد اولین قدم را برداشته‌اند و طی مطلبی با عنوان «از یک وبلاگ موسیقی تا یک وبلاگ حقوقی» تجارب خودشان را در زمینه وبلاگ نویسی با ما به اشتراک گذاشته‌اند که دعوت می‌کنم نوشته زیبای ایشان را در ادامه این مطلب بخوانید



ادامه مطلب ...

سخنی با خوانندگان: تجارب وبلاگ نویسی خودتان را با ما به اشتراک بگذارید

مدتی است که به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانم فرهنگ وبلاگ نویسی و تولید محتوای با کیفیت را بیشتر ترویج بدهم؟ همواره از خودم می‌پرسم که چه راه دیگری ممکنه وجود داشته باشه که از طریق آن بتوانم جامعه خوانندگان وبلاگ لذت وبلاگ نویسی را تشویق کنم تا درباره افزایش فرهنگ تولید محتوای با ارزش یک قدم عملی بردارند و لذت اشتراک افکار را بیشتر و بیشتر تجربه کنند.


تا اینکه امشب یک ایده خوب به ذهنم رسید، که آن را با شما به اشتراک می‌گذارم

 

ادامه مطلب ...

کدامیک را باید انتخاب کنید: وبلاگ‌ شخصی یا وبلاگ‌ موضوعی؟

انواع مختلفی از وبلاگ‌ها وجود دارند.

وبلاگ‌های گردشگری، وبلاگ‌های عاشقانه، وبلاگ‌هایی درباره وبلاگ‌نویسی، وبلاگ‌های تجاری ،وبلاگ‌های سیاسی و وبلاگ‌هایی که درباره مسایل دینی و مذهبی می‌نویسند.

اما سوال این است:


شما چه نوع وبلاگی باید داشته باشید؟


دو نوع اصلی وجود دارند: 


وبلاگ‌های شخصی و وبلاگ‌های موضوعی


وقتی که صحبت از برندسازی برای یک وبلاگ میشه، دو راه برای انتخاب کردن وجود داره

 

ادامه مطلب ...

چگونه با استفاده از وبلاگ نویسی می‌توانیم به مصرف بهینه آب کمک کنیم؟

با افزایش جمعیت در ایران و کافی نبودن منابع آبی در چند سال آینده با بحران آب روبه رو خواهیم شد.اما سوال اینجاست که چه‌طور می‌توانیم از بروز این بحران جلوگیری کنیم و یا حداقل چگونه می‌توانیم بحران کم آبی را مدیریت کنیم؟ آیا وبلاگ نویسی می‌تواند کاری در این زمینه انجام بدهد؟

 

ادامه مطلب ...

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش ششم )

کارشناسان وبلاگ نویسی می‌گویند که قبل از هر چیز سعی کنید برای دل خودتان بنویسید.اینکه چه کسی بعدها پست شما را خواهد خواند اهمیتی ندارد، بلکه باید بر روی افکار، نظرات و عقاید خودتان تمرکز کنید و سپس سعی کنید تا آنها را در قالب کلمات مناسب بیان کنید.اما برای شروع این اتفاق خوب،همه ما به ایده‌هایی نیاز داریم تا اندیشه خود را حول محور آن منسجم کنیم.تاکنون شما پنج پست از سری مجوعه پست‌های «صد ایده ناب برای نوشتن یک پست محتوا» را در لذت وبلاگ نویسی خوانده‌اید اکنون دعوت می‌کنم تا با بخش ششم این مجوعه در ادامه این مطلب همراه شوید.

  ادامه مطلب ...