لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی در لحظه تحویل سال نو

وقتی که دارم این متن را می‌نویسم هنوز چند ساعت به لحظه تحویل سال نو مانده است.

به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانم یک پست متناسب با حال و هوای نوروز بنویسم و در عین حال بتوانم درباره نکات وبلاگ نویسی هم مطالبی را بیان کنم.

یعنی می‌خواهم با یک تیر ، دو نشان بزنم.

شاید مروری بر جشن و آیین نوروز بتواند کمک کند 

اولین نکته درباره نوروز این است که

  ادامه مطلب ...

پرداختن به ایده‌های جدید در وبلاگ نویسی

مثل روز روشن است که نوشتن و انتشار یک پست منحصربفرد می‌تواند باعث شود که وبلاگ ما بیشتر از هر وبلاگ دیگری خوانده شود و آمار بازدید از وبلاگ افزایش یابد.اما چگونه می‌توانیم یک پست منحصربفرد و با کیفیت بنویسیم.


برای انجام این کار ،ما بیش از هر چیز دیگر به ایده‌هایی برای نوشتن نیاز داریم.اما چگونه می‌توانیم به ایده‌هایی ناب برای نوشتن دست پیدا کنیم.

 

ادامه مطلب ...

وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟

استفاده از وبلاگ نویسی می‌تواند مزایا و معایب خودش را داشته باشد اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وبلاگ نویسی می‌تواند مانند یک سکوی پرتاپ برای موفقیت های شغلی و حرفه‌ای شما باشد؟ آیا موافق هستید که وبلاگ نویسی باعث تغییر زندگی افراد بسیاری در تمام دنیا شده است؟


در ادامه به این سوال می‌پردازم که 


چگونه وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد و به بهبود زندگی شغلی و حرفه‌ای ما کمک کند؟

  
ادامه مطلب ...

مروری بر سرویس وبلاگ دهی «بلاگ»(بیان)،رسانه متخصصان و اهل قلم

این یک پست مهمان نوشته شده توسط محمد عباسی فرد، مدیر وبلاگ حقوق برای زندگی می‌باشد.


بنا به درخواست جناب میرزایی بزرگوار، مبنی بر نوشتن در رابطه با سیستم وبلاگ دهی بلاگ ( بیان )، با پستی میهمان در « لذت وبلاگ نویسی » با شما عزیزان همراه می شوم .


قصد از این پست مقایسه سیستم های وبلاگ دهی نیست چرا که این قیاس مستلزم داشتن اطلاعات و استفاده از این سیستم ها است که بنده فاقد این خصوصیات برای انجام مقایسه هستم .

البته اولین بار که با دنیای وبلاگ و وبلاگ نویسی آشنا شدم از طریق سیستم وبلاگ دهی بلاگفا بود که از آن موقع زمان زیادی می گذرد و قطعا بلاگفا هم تغییرات زیادی از ۷-۶ سال گذشته تا به امروز داشته است .

پنج ماهی است که به صورت نیمه حرفه‌ای در سیستم وبلاگ دهی بلاگ ( بیان ) ، به وبلاگ نویسی مشغول شده ام، اما 


چرا سرویس وبلاگ دهی بلاگ ( بیان ) ... !!؟

 

ادامه مطلب ...

ماموریت اصلی یک وبلاگ کسب درآمد نیست

راستی هدف اصلی شما از وبلاگ نویسی چیست ؟ آیا هدف شما این است که به کسب درآمد از وبلاگ بپردازید و برای خودتان یک منبع درآمد آنلاین دست و پا کنید ؟ یا اینکه می‌خواهید با افزایش بازدید از وبلاگ خودتان به فردی مشهور تبدیل شوید ؟ البته ممکن است هدف شما از وبلاگ نویسی این باشد که تنها محلی برای نوشتن یادداشتها و خاطرات خودتان داشته باشید.


در ادامه این پست می‌خواهم درباره هدف اصلی وبلاگ نویسی بنویسم.چون فکر می‌کنم که دانستن و شناختن هدف اصلی وبلاگ نویسی کمک می‌کند تا وبلاگ محبوب تری داشته باشیم.

 

ادامه مطلب ...