لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش چهارم )

در این پست از شما دعوت می‌کنم تا بخش چهارم از سری پست‌های « صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پر محتوا » را بخوانید.

در ادامه این پست ده ایده جالب دیگر را بیان می‌کنم.پس با من همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

مهارتهای زندگی یک وبلاگ نویس موفق : رویاپردازی

آیا رویاهایی که برای وبلاگتان در سر می‌پرورانید به اندازه کافی بزرگ هستند؟ آیا در ذهنتان یک تصویر واضح از جایی که شما می‌خواهید باشید دارید؟اگر پاسخ شما منفی است من شما را تشویق می‌کنم که چند دقیقه وقت برای این کار اختصاص بدهید منظورم این است که بنشینید و درباره یک رویای واضح برای وبلاگ خودتان فکر کنید. و فقط آن را از اون چیزی که فکر می‌کنید که امکان پذیر است کمی بزرگتر در نظر بگیرید.سپس زمانی که به آن رویا دست پیدا کردید.لطفا برگردید و به من اجازه بدهید تا درباره آن بیشتر بدانم


در ادامه چند نکته کوتاه درباره اهمیت مهارت رویاپردازی بیان می‌کنم

 

ادامه مطلب ...

مهارتهای زندگی یک وبلاگ نویس موفق : تعلیم پذیری یا یادگیری مادام العمر

اگر شما می‌خواهید تا وبلاگتان تا دور دست‌ها برود،بسیار اهمیت دارد که همیشه در حال یادگیری باشید، همیشه در حال رشد باشید و همیشه در حال پیشرفت باشید.

به وبلاگ‌نویسی‌تان اجازه ندهید تا دچار رکود شود.برای این کار باید مهارت تعلیم‌پذیری را در خودتان پرورش دهید به عبارت دیگر باید تبدیل به یک یادگیرنده مادام‌العمر شوید.


در ادامه چند نکته را درباره مهارت تعلیم پذیری بیان می‌کنم

 

ادامه مطلب ...

نکاتی برای اینکه سبک نوشتار و صدای وبلاگتان را توسعه بدهید

شما با چه سبکی وبلاگ می‌نویسید و یا بهتر است که بپرسم خوانندگانتان شما را با چه سبکی از نوشتار می‌شناسند؟ آیا در هنگامی‌که دارید یک پست می‌نویسید لحظاتی برایتان پیش آمده که برای چند دقیقه جلوی مانیتور خشکتان زده باشد و ندانید که پست خود را به چه شکلی ادامه دهید چرا که درباره کلمات و جملاتی که به کار می‌برید زیاد مطمئن نیستید ؟

به تعداد وبلاگ نویسانی که در سراسر دنیای آنلاین وجود دارد سبک‌های متفاوتی در نوشتن یک پست می‌تواند وجود داشته باشد.اما تنها وبلاگ‌نویسانی موفق می‌شوند که بتوانند سبک نوشتاری مخصوص به خودشان را توسعه بدهند.

 

ادامه مطلب ...

مهارتهای زندگی یک وبلاگ‌نویس موفق : هدف‌گذاری

کسب موفقیت در وبلاگ نویسی اتفاقی نیست و برای اینکه یک وبلاگ‌نویس موفق بشوید، نیاز هست تا یک سری از مهارتهای زندگی را در خودتان پرورش دهید.من تصمیم دارم تا تعدادی از مهارتهای زندگی یک وبلاگ‌نویس موفق را در قالب چند پست برایتان بیان کنم.مهارت هدف گذاری، اولین مهارتی است که در ادامه نکاتی را درباره آن بیان خواهم کرد.

 

ادامه مطلب ...