لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

با ظاهر شدن در اخبار گوگل ، سئوی خودتان را افزایش دهید

هر فردی می‌داند که دنیای سئو به طور مداوم در حال تغییر است.همزمان که الگوریتم های گوگل به طور مداوم در فیلتر کردن و جداسازی محتوای خوب از محتوای بد کارایی بیشتری پیدا می‌کنند، شرکت‌های بیشتر و بیشتری رو به سوی استفاده از بازاریابی محتوا و پست مهمان نویسی می‌آورند تا پیج رنک(page rank) یا رتبه خودشان در گوگل را افزایش بدهند و همواره در بالای نتایج گوگل ظاهر شوند.


در دنیای بازاریابی محتوا ، انتشار پست‌های با کیفیت بالا، تنها قسمتی از ماجرا و داستان است.شما می‌توانید جالبترین و مفیدترین مقالات را بنویسید.اما بسیاری از شرکتهای دیگر هم اکنون در حال استخدام نویسندگان حرفه‌ایی هستند که همین کار را برای آنان انجام می‌دهند.بنابراین هنوز به دست آوردن آن توجهی که به آن نیاز دارید کاری سخت است.


هدف این است که شما به یک مفسر قابل احترام و قابل اعتماد در زمینه کاری خودتان تبدیل بشوید.اما دستیابی به این هدف سرمایه‌گذاری زیادی بر روی زمان و منابع می‌طلبد.


در همین راستا یک استراتژی بازاریابی محتوا که اخیرا رایج شده است تلاش کردن برای عضویت در سرویس گوگل نیوز است.

 

ادامه مطلب ...

مروری بر بروزرسانی و تغییرات جدید در وبلاگ یک ادمین

در پست آیا زمان برای وبلاگ یک ادمین متوقف شده است؟ درباره آخرین تغییرات وبلاگ یک ادمین خبررسانی کردم.اما همان طور که آقای مسعود فاطمی در بخش نظرات همان پست درباره بروزرسانی جدید یک ادمین خبر داده بودند ،خیلی زود این اتفاق افتاد و از دو روز پیش یعنی بیستم مردادماه ،وبلاگ یک ادمین با انتشار پستی با عنوان بروزرسانی: سیستم کاربری، پرسش و پاسخ و موضوعات جدید کار خودش را از سر گرفته است.پس در این پست مروری می‌کنیم بر تغییرات جدیدی که توسط مسعود فاطمی و همکارانشان در یک ادمین به وجود آمده است.

 

ادامه مطلب ...

محتوای همیشه سبز را بیشتر بشناسیم

اگر با دانش سئو (SEO) یا بازاریابی محتوا و یا یکی از انواع بازاریابی‌های اینترنتی آشنایی داشته باشید، احتمالا عبارت «محتوای همیشه سبز»یا Evergreen Content را شنیده‌اید و احتمالا به شما گفته شده است که سایت و وبلاگ شما هم به داشتن محتوای همیشه سبز نیاز دارد.بنابراین در این پست در لذت وبلاگ نویسی می‌خواهیم ببینیم که محتوای همیشه سبز چیست؟ و چرا مقالات همیشه سبز برای سئوی سایت و وبلاگ شما مناسب هستند؟

 

ادامه مطلب ...

از دادن اطلاعات مفید و ارزشمند غافل نشوید

هنوز هم دستیابی سریع به اطلاعات دقیق، از قوی‌ترین علل استفاده از اینترنت می‌باشد.این روزها با کمبود اطلاعات مواجه نیستیم، بلکه مشکل ما در جستجو کردن و یافتن اطلاعات مورد نیاز می‌باشد.سالها پیش سران گوگل این موضوع را پیش بینی کرده بودند آنها می‌دانستند که جستجوی اطلاعات خیلی زود به یک نیاز جهانی تبدیل خواهد شد بنابراین به فکر تهیه یک موتور جستجوی قوی افتادند و آنچه این روزها با عنوان موتور جستجوی گوگل از آن استفاده می‌کنیم، در واقع محصول فکر سرگئی برین و لری پیج(سران گوگل) می‌باشد.اما آیا موتور جستجوی گوگل همه نیازهای اطلاعاتی ما را برطرف می‌کند؟

 

ادامه مطلب ...

درباره ضرورت توجه به اخبار وبلاگ نویسی

 در این مدتی که وبلاگ می‌خوانم و وبلاگ می‌نویسم ،بارها و بارها دیده‌ام که اتفاقات و رویدادهای مهم در حوزه وبلاگ نویسی کمتر مورد توحه وبلاگ نویسان ایرانی قرار می‌گیرد.حتی می‌توانم ادعا کنم که در حوزه وبلاگ نویسی اخبار کمتری در وبلاگ‌های مختلف منتشر می‌شود و به نظر من همین مطلب یکی از دلایل رکود در وبلاگستان فارسی است.به ندرت اتفاق می‌افتد که ما شاهد گزارشی خبری و تحلیلی در ارتباط با وبلاگ‌های موفق در حوزه وبلاگ نویسی باشیم و درست به همان اندازه هم مطالب بسیاری کمی درباره چهره‌های برتر وبلاگ نویسی  منتشر می‌شود.اکنون سوال من از شما خوانندگان لذت وبلاگ نویسی این است که ،آیا شما اخبار مربوط به وبلاگ نویسی را دنبال می‌کنید؟ به عنوان مثال آیا اخبار پایگاه خبری وبلاگ نیوز را می‌خوانید؟ 

 

ادامه مطلب ...