لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

افزایش بازدید وبلاگ با کمک یک تصویر

شما درباره اینکه چه طور شد که من لذت وبلاگ نویسی را ساختم در پست تجربه شخصی من درباره انتخاب موضوع وبلاگ خواندید.اما انتخاب موضوع وبلاگ تنها مشکلی نبود که من داشتم بلکه مهمترین خواسته من این بود که وبلاگی داشته باشم که خوانده شود.اگر بخواهم بهتر بگویم دوست داشتم هر روز افراد زیادی از وبلاگ من بازدید بکنند و آن را بخوانند.افزایش آمار بازدیدکنندگان وبلاگ قدم بعدی من بود.


من در ادامه این پست قصد دارم درباره نحوه افزایش بازدید وبلاگ مواردی را بیان کنم ؛همچنین در ادامه آن می‌خواهم یک مطلب جالب درباره نحوه افزایش بازدید در وبلاگهای ایرانی بیان کنم.

 

ادامه مطلب ...

نظرات یک کتاب کوچک و دوست داشتنی درباره انتخاب موضوع وبلاگ

درست وقتی تصمیم می‌گیرید که برای خودتان یک وبلاگ بسازید زمانی است که باید انتخاب کنید که موضوع وبلاگ شما چه چیزی باشد.من در دو پست راهنمای انتخاب موضوع برای وبلاگ و تجربه شخصی من درباره انتخاب موضوع وبلاگ، سعی کردم تا راه درست انتخاب موضوع وبلاگ را به شما نشان بدهم.اما شاید افرادی وجود داشته باشند که هنوز جواب خود را نگرفته باشند.

در این پست سعی می‌کنم تا درباره انتخاب موضوع وبلاگ بیشتر توضیح بدهم.

 

ادامه مطلب ...

تجربه شخصی من درباره انتخاب موضوع وبلاگ

در پست راهنمای انتخاب موضوع برای وبلاگ ،به شما قول دادم تا یک راه دیگر جهت انتخاب موضوع برای شما بیان کنم.این راه مربوط به تجربه شخصی من در ابتدای دوره وبلاگ نویسی خودم می‌شود یعنی زمانی که می‌خواستم وارد دنیای وبلاگ نویسی بشوم در آن زمان من هم ، مانند هر وبلاگ نویس تازه کار نمی‌دانستم چه موضوعی را برای وبلاگ خودم انتخاب کنم.به همین خاطر بسیار کلافه و سردرگم بودم.


بله این راهی است که من هم در ابتدای دوره وبلاگ نویسی خودم ،تجربه کرده‌ام.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای انتخاب موضوع برای وبلاگ

یکی از خوانندگان محترم وبلاگ در بخش نظرات مربوط به پست راهنمای نوشتن یک پست منحصربفرد ، درباره انتخاب موضوع برای وبلاگ نویسی سوال کرده بودند.که باعث شد در این پست نکاتی را که درباره انتخاب موضوع وبلاگ می‌دانم را به صورت خلاصه بیان کنم 


امیدوارم بعد از خواندن این پست بتوانید با ذهن بازتری نسبت به انتخاب موضوع برای وبلاگ خودتان اقدام کنید.

  

ادامه مطلب ...

راهنمای نوشتن یک پست منحصربفرد

 راهنمای نوشتن یک پست منحصربفرد همان چیزی است که هر وبلاگ نویسی برای کسب موفقیت در وبلاگ نویسی به داشتن آن نیاز دارد به ویژه اگر یک وبلاگ نویس تازه کار و کم تجربه باشد.


اما چرا راهنمای نوشتن یک پست منحصربفرد اینقدر مهم است؟


برای جواب دادن به این سوال باید ابتدا درباره فرمول موفقیت در وبلاگ نویسی برای شما بنویسم.

پس این پست من از دو بخش تشکیل می‌شود

 
ادامه مطلب ...