لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

واقعا چگونه می‌توانیم پست‌های تاثیرگذاری بنویسیم؟

در حالیکه داشتن یک عنوان چشم گیر، سبب می‌شود تا در صفحه نتایج موتورهای جستجو و فیدهای شبکه‌های اجتماعی افراد بیشتری بر روی لینک شما کلیک کنند.اما باید به این نکته هم توجه کنید که تنها داشتن یک عنوان خوب نمی‌تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد.


شما نیاز دارید تا خوانندگانتان را  تا هر اندازه که ممکن است با بهترین کیفیت ممکن تغذیه کنید.بنابراین نوشتن یک پست تاثیرگذار برای شما کاری واجب است تا بتوانید در نردبان موفقیت بالاتر بروید.نوشتن پست‌های تاثیرگذار آن طور هم که به نظر می‌رسد کار سختی نیست.


در ادامه چند گام ساده بیان می‌کنم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پست‌های تاثیرگذار بیشتری بنویسید.

 

ادامه مطلب ...

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش دوم )

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ،عنوان پستی است که بخش اول آن را هفته پیش در «لذت وبلاگ نویسی» خواندید.خاصیت این ایده‌ها این است که با استفاده از آنها و با کمی مطالعه و تحقیق خواهید توانست مطالب ارزشمندی را در وبلاگ خودتان منتشر کنید.چون تنها راز موفقیت در وبلاگ‌نویسی این است که بتوانید یک مطلب خوب بنویسید،در آن صورت است که در محیط اینترنت به خوبی دیده خواهید شد و وبلاگتان بارها و بارها خوانده خواهد شد.


اما همان طور که گفتم در این پست ده ایده ناب دیگر را برایتان بیان می‌کنم.

 

ادامه مطلب ...

مت‌کاتس : گجت‌ها ، گوگل ، سئو

امروز تصمیم داشتم که درباره اسپم و اسپمرها تحقیق کاملی را انجام بدهم.مدتی می‌شد که نسبت به این موضوع کنجکاو شده بودم و همان‌طور که می‌دانید گوگل همه تلاشش را می‌کند تا از انتشار بی‌رویه اسپم‌ها یا همان هرزنامه‌ها جلوگیری بکند.حتی گوگل برای این کار یک تیم تخصصی تشکیل داده است.مدیریت و رهبری تیم اسپم گوگل برعهده‌ی آقای مت کاتس است.

این بود که جستجوی خودم را در گوگل بر روی آقای مت‌کاتس محدود کردم.

آنچه که برایم جالب بود کشف این موضوع بود که آقای مت‌کاتس هم برای خودش یک وبلاگ شخصی دارد.

با کنجکاوی تمام سراغ وبلاگ مت کاتس رفتم.

در ادامه برایتان درباره وبلاگ شخصی مت کاتس بیشتر خواهم گفت.

 

ادامه مطلب ...

آیا وبلاگ شما بخش روزنوشت دارد؟

اگر وبلاگ نویس هستید حتما نوشتن یک روزنوشت ساده را تجربه کرده‌اید،چه یک وبلاگ نویس حرفه‌ای باشید، و چه جزو کسانی باشید که اشتیاق فراوانی به وبلاگ خوانی دارند.سوال من از شما این است که 


آیا شما خواندن یک روزنوشت ساده را دوست دارید؟


تقریبا همه وبلاگ نویسان از نوشتن و خواندن یک روزنوشت ساده لذت می‌برند.اگر یک مثال خوب می‌خواهید می‌توانم آقای علیرضا مجیدی در یک پزشک را مثال بزنم.


حتی ایشان در وبلاگ یک پزشک یک بخش جداگانه با عنوان «روزنوشت» دارند.

 

ادامه مطلب ...

لیستی خواندنی برای پایان هفته شما

بسیاری از ما خواندن مطالب غنی و پر محتوا را دوست داریم.منظورم همان پست‌هایی است که با شور و علاقه نوشته شده است،همان مطالب برتری را می‌گویم که عصاره‌ای از تلاش، مطالعه و تحقیق است.همان نوشته‌هایی که به خوبی فرق بین یک وبلاگ نویس خوب و یک وبلاگ نویس ضعیف را مشخص می‌کند.


درست فهمیدید، دارم درباره بهترین نوشته‌های یک وبلاگ نویس صحبت می‌کنم.

 

ادامه مطلب ...