لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

بازاریابی محتوا یا چگونه مخاطبانی جذب کنید که به کسب و کار شما رونق دهند؟

بازاریابی محتوا یعنی تولید و به اشتراک گذاری محتوای رایگان و ارزشمند برای جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان موقت و سپس تبدیل مشتریان موقت به خریداران دایمی.


اما در این میان نوع محتوایی که شما به اشتراک می‌گذارید ارتباط نزدیکی با آنچه که می‌فروشید دارد.به عبارت دیگر ،شما با وبلاگ نویسی به مردم آموزش می‌دهید ،بنابراین آنها شما را می‌شناسند ،دوست دارند و برای تجارت کردن  با شما اعتماد کافی دارند.



اگر شما نسبت به بازاریابی آنلاین برای کسب و کارتان علاقه‌مند هستید هرگز نمی‌توانید از شنیدن درباره بازاریابی محتوا فرار کنید چرا که هر جا که نظر کنید ،جلوه‌ای از بازاریابی محتوا وجود خواهد داشت.


برای مثال:

 

 

  • شما می‌شنوید که مردم هنگامی که تصمیم به خرید چیزی می‌گیرند دنبال تبلیغات آن کالا نیستند بلکه بیشتر به دنبال اطلاعات ارزشمند درباره آن می‌گردند.


  • شما می‌شنوید که این محتوای با کیفیت است که مردم نسبت به آن شوق دارند و درباره آن جستجو می‌کنند و باز می‌شنوید که این محتوای با کیفیت است که گوگل می‌خواهد آن را در صدر نتایج جستجو قرار دهد تا برای آن دسته از مردمی که به کسب و کار شما نیاز دارند به راحتی قابل دسترس باشد.


  • شما می‌شنوید که این محتواست که در بین شبکه‌های اجتماعی گسترش می‌یابد 


  • شما می‌شنوید این محتوا است که می‌تواند به هدفی برسد که تبلیغات در رسانه‌ها قرار بود به آن دست پیدا کنند.


شما همه این‌ها را می‌شنوید و شاید به این فکر می‌کنید که ....


بازاریابی محتوا برای کسب و کار من واقعا به چه معنی است؟


بیایید از چیزهای خیلی ابتدایی شروع کنیم


برای کسب سود از محتوا راههای زیادی وجود دارد :وبلاگ نویسی، آموزشهای ویدیویی، خبرنامه‌های ایمیلی،گزارش ویژه، گزارشات آزاد و ....و  با این وجود هنوز مردم درباره مفهوم کلی آن دچار ابهام هستند.


به خاطر داشته باشید که این محتواست که اینترنت را به پیش می‌راند و از طرفی مشتری‌ها هم اطلاعاتی را جستجو می‌کنند که یک مشکل و مساله را حل می‌کند،نه یک تبلیغ  برای فروش فوری یک محصول را.


اعتماد ، اعتبار و authority حاصل از بازاریابی محتوا ، مقاومت در برابر فروش کالا را کاهش می‌دهد و انگیزه‌های مشتریان را برای خرید یک کالای خاص تقویت می‌کند.


از این رو بازاریابی محتوا به عبارت ساده‌تر تهیه و تولید محتوایی است که دارای یک هدف بازاریابی باشد.


آن بیرون و در سراسر دنیای بی‌انتهای اینترنت ،تعداد زیادی از وبلاگ‌ها وجود دارند که از محتوای فوق‌العاده‌ای برخوردارند اما هنوز خواننده کمی دارند(شاید وبلاگ شما هم یکی از آنها باشد)


دلیل آن در عبارت زیر به طور ساده آمده است:


 عدم توجه به اصول بازاریابی محتوا


در پست‌های آینده با جزییات بیشتری به بازاریابی محتوا و بهره‌گیری از آن در وبلاگ نویسی خواهم پرداخت.اما تا آن موقع اگر سوالی درباره بازاریابی محتوا داشتید می‌توانید در بخش نظرات بپرسید.



نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 17:56 http://freedownloadblog.rzb.ir/

عالی بود امیدوارم سریعتر ادامه بدید و بگید چجوری راحت محصولمون رو بفروشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد