لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی در هفته‌ای که گذشت: از تغییر پوسته یک پزشک تا دعوت به یک بازی وبلاگی

امروز اولین جمعه آذر ماه هست و من در این جمعه نسبتا سرد یک بار دیگر افتخار دارم تا با نوشتن یک پست در جمع گرم و صمیمانه شما خوانندگان لذت وبلاگ نویسی حاضر شوم تا بدین وسیله هم اخبار دنیای وبلاگ نویسی را با شما مرور کنم و همچنین به اتفاقات و ماجراهای جالبی بپردازم که در هفته پیش در لذت وبلاگ نویسی شاهد آن بودم.


پس در ادامه با من و لذت وبلاگ نویسی همراه باشید.

 

 

اول اجازه بدهید تا با خبری درباره وبلاگ یک پزشک شروع کنیم


این روزها تغییر قالب یک پزشک باعث شده تا افراد زیادی که از طریق فید این وبلاگ ایرانی را می‌خواندند، با مشکل مواجه بشوند، چون در حال حاضر فقط عناوین پست‌های یک پزشک در فید خوان‌ها نمایش داده میشه و برای خواندن متن پستها شما باید وارد وبلاگ بشوید.اما این صرفا یک مشکل فنی است و آن طور که دکتر مجیدی گفته‌اند دارند تلاش می‌کنند تا این نقیصه برطرف بشود.



دکتر مجیدی در این لینک ضمن اشاره به مشکلات پوسته جدید از خوانندگان خواسته‌اند تا مشکلات پوسته جدید یک پزشک را گزارش بدهند.به همین دلیل من هم مناسب دیدم که پست این هفته را با این خبر شروع کنم.


اما برگردیم به پستی که در هفته گذشته در لذت وبلاگ نویسی نوشتم


از آن جا که نابغه‌ها و افراد پیشرو در هر رشته‌ای می‌توانند به وضوح راه موفقیت در آن زمینه را به ما نشان بدهند.از این رو تصمیم دارم تا هر هفته پستی درباره یک وبلاگ نویس حرفه‌ای و موفق در لذت وبلاگ نویسی منتشر کنم و این بار از زبان آن‌ها به بیان اصول موفقیت در وبلاگ نویسی بپردازم.این سری از پستها با عنوان وبلاگ نویسی از زبان حرفه‌ای‌ها هر هفته در لذت وبلاگ نویسی منتشر می‌شوند.اولین بخش این مجموعه را هم دیروز نوشتم که درباره آقای Rand Fishkin بود و اگر آن را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم از این لینک آن را بخوانید.


البته در این سری پستها علاوه بر بیان اصول موفقیت در وبلاگ نویسی از زبان وبلاگ نویسان حرفه‌ای به دنبال اهداف دیگری هم هستم از جمله تصمیم دارم تا اطلاعات جالبی را درباره هر وبلاگ نویس بیان کنم.به شکلی که خواننده با خواندن این پست یک شناخت کلی نسبت به وبلاگ نویس موردنظر پیدا کند و تا حدودی با سبک وبلاگ نویسی وی آشنا شود، البته در این سری پستها خیلی دوست دارم درباره بلاگرهای موفق ایرانی هم بنویسم به ویژه آنهایی که کمتر شناخته شده هستند.


نکته بعدی درباره پستی است که چند وقت پیش با عنوان سخنی با خوانندگان: تجارب وبلاگ نویسی خودتان را با ما به اشتراک بگذارید نوشتم و در آن از همه وبلاگ نویسان و خوانندگان لذت وبلاگدنویسی خواستم تا تجارب خودشان را در زمینه وبلاگ‌نویسی را در قالب پست مهمان برای من بفرستند، اکنون فرصت را مناسب می‌دانم که خواسته خودم را تکرار کنم و به همه شما دوستان و وبلاگ نویسان عزیز اعلام کنم که من همیشه از انتشار تجربه‌های شما در زمینه وبلاگ نویسی در قالب پست مهمان در لذت وبلاگ نویسی استقبال می‌کنم. 


با این مقدمه خواستم بگویم که مهران قندی (نویسنده وبلاگ کوچه‌ها) هم دیروز از طریق گوگل پلاس گفت که تصمیم داره با نوشتن یک پست برای لذت وبلاگ نویسی ،تجارب جدید خودش رو درباره وبلاگ نویسی رو با من و شما خوانندگان عزیز لذت وبلاگ نویسی به اشتراک بگذاره.بنابراین ما به زودی و در چند روز آینده پست ایشان در لذت وبلاگ نویسی را خواهیم خواند.



اما در پایان می‌خواهم به یک بازی وبلاگی اشاره کنم که همین دیروز به آن دعوت شدم


دیروز از طرف آقای بهراد جاود به یک بازی وبلاگی دعوت شدم.ایشان با نوشتن پست  بازی وبلاگی شاد باشیم: شاد باش و شاد کن در وبلاگ شخصی خودشان من را به این بازی وبلاگی دعوت کرده‌اند.ما در این بازی درباره این می‌نویسیم که چگونه می‌توانیم دیگران را شاد کنیم؟البته من هنوز مطلبی در این باره ننوشتم اما چون شاد کردن دیگران موضوع خوبی برای نوشتن است.تصمیم دارم در این بازی وبلاگی شرکت کنم و مطلبی را در این باره بنویسم.از شما هم می‌خواهم که در این بازی وبلاگی شرکت کنید و دوستانتان را هم به آن دعوت کنید.


خب، در این پست هم سعی کردم تا در چند دقیقه توضیح کوتاهی درباره آنچه در هفته گذشته در لذت وبلاگ نویسی شاهد آن بودم بدهم، مثل همیشه امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید.


نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسین جمعه 7 آذر 1393 ساعت 22:17 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com/

سلام.من هم فکر کنم بدون اینکه به این بازی دعوت شده باشم زودتر پست گذاشته بودم.پست زیر:
http://sepehr-rayaneh.blogfa.com/post/138

سلام امیرحسین
خیلی ممنون که مثل همیشه لذت وبلاگ نویسی رو می‌خونی و توی بحث‌ها هم شرکت می‌کنی

یحیی جمعه 7 آذر 1393 ساعت 18:54 http://oneblogger.ir

فید 1پزشک دست شده ... و به شدت منتظر سری پست‌های وبلاگ نویسی از زبان حرفه‌ای ها هستم...

من هم امروز عصر چک کردم دیدم که مشکل فید یک پزشک برطرف شده،ممنون که اطلاع دادین.

علی همتی جمعه 7 آذر 1393 ساعت 12:11 http://file4u.ir

سلام.یه دنیا ممنون از پستی که گذاشتی خیلی بدردم خورد.از خواننده های این پست خواهش دارم حتما از این پست نهایت استفاده را ببرن.
در ضمن گروه ما یه سایت با محتوای دانلود فایل ، پروژه ، پایان نامه ، طرح توجیهی و .... زده و به شدت منتظر حضور شما هستیم.منتظر نظرات سازنده مدیریت عزیز این وبلاگ هم هستیم. کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد